ciprofloxacine kopen nederland cialis 40 mg kopen 1 viagra pil kopen waar kan je het beste viagra kopen? tadapox kopen zonder recept kortingscode kamagra kopen veilig viagra kopen online fluconazol kopen
Klachtenprocedure

Mookus Fysiotherapie

De praktijk stelt hoge eisen aan haar fysiotherapeutische zorgen dienstverlening. Wanneer u rondloopt met een klacht, stellen wij het zeer op prijs wanneer u deze aan ons kenbaar maakt. De praktijk heeft een klachtenreglement vastgesteld welke gebaseerd is op de Wet klachtrecht cliënten zorgsector van het Keurmerk Fysiotherapie. U vindt hierover informatie in het folderrek in de wachtruimte.

Als fysiotherapeuten willen we ons vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Als u een klacht wilt indienen, richt u zich dan in eerste instantie tot uw behandelend fysiotherapeut. We zijn altijd bereid hier tijd voor vrij te maken! Uw fysiotherapeut zal proberen samen met u een oplossing te vinden. Vindt u het moeilijk om uw probleem in een gesprek aan de orde te stellen, dan kunt u iemand meenemen, bijvoorbeeld een familielid of iemand die u vertrouwt. Voor advies of bijstand over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij een patiëntenorganisatie, zoals Zorgbelang. Mookus Fysiotherapie neemt deel aan de klachtenprocedure van het Keurmerk Fysiotherapie. Meer hierover kunt u lezen in de folder “Een klacht over uw fysiotherapeut”. Deze vindt u in het folderrek in de wachtkamer en op de website van het Keurmerk (www.keurmerkfysiotherapie.nl) In deze folder vindt u tevens de adressen en telefoonnummers van instanties waar u terecht kunt, indien een persoonlijk gesprek niet het gewenste resultaat oplevert.

Heeft u een vraag, of wilt u een afspraak maken?

contact informatie

Copyright © 2019 Mookus Fysiotherapie. Alle rechten voorbehouden. Onze privacy verklaring.